Słodycze reklamowe – gadżety reklamowe nie tylko dla łasuchów

HomePomysły

Słodycze reklamowe – gadżety reklamowe nie tylko dla łasuchów

Czy BWIN wystartuje z zakładem bez ryzyka dla nowych graczy?
Żaluzje drewniane – stylowe dopełnienie każdego wnętrza

Co wyróżnia ludzi sukcesu w biznesie? Fakt, że zawsze są świadomi znaczenia obdarowywania swoich partnerów biznesowych, klientów i pracowników. Sam biznes jest wystarczająco trudny. A to nadaje dodatkowe znaczenie przyjaznym gestom, które wzmacniają siłę partnerstwa. Doświadczenie podpowiada nam, że mały prezent z serca może zapoczątkować wielką przyjaźń, w końcu nie na jego wartości opiera się jego wartość, ale coś znacznie więcej. Długopisy, koszulki, czapki z daszkiem, balony, słodycze z logo to klasyka gadżetów reklamowych. Czy naprawdę działają? Czy są używane i widziane w życiu codziennym? Czy przynoszą radość odbiorcy? Tak!

Jak znaleźć gadżet reklamowy który przyciągnie uwagę?

Cukierki i lizaki z logo mają wyraźną przewagę nad innymi nośnikami reklamy, ponieważ dają niezwykłe wrażenia smakowe. Ale pozostałe gadżety reklamowe zaopatrzone w logo firmy są również wspaniałymi nośnikami reklamy i cieszą się dużym zainteresowaniem właścicieli firm ze wszystkich branż. Popularne są: odzież, kubki, artykuły piśmiennicze, USB, gadżety wypoczynkowe, narzędzia, maskotki, breloczki, smycze, termometry, kalkulatory itd.

Co sprawia, że gadżet reklamowy jest dobry?

  • Po pierwsze, jego praktyczność.
  • Po drugie, projekt
  • Po trzecie, jak przyjemne uczucie daje posiadanie go.

Swoją drogą, czy wiesz, że inwestowanie w upominki reklamowe daje tyle kontaktów, co reklama internetowa i radiowa? Te ostatnie należą do najbardziej opłacalnych pod względem kosztów i liczby kontaktów kanałów reklamowych. Jeśli konsument zostanie zapytany, czy woli zobaczyć lub usłyszeć reklamę lub otrzymać prezent, wybierze oczywiście upominek reklamowy. Ponadto stwierdzono, że osoba, która otrzymała gadżet reklamowy z logo od firmy, ma o niej lepsze zdanie niż o firmach, które reklamowały się tylko w Internecie.

Przemyślany plan działania jest ważny przy wyborze gadżetu reklamowego

Zwykłych reklam jest mnóstwo, ale jak wybrać gadżety reklamowe które będą przydatne, których obdarowany nie zepchnie do szafy na odległą półkę? Wiele o tym powiedziano, ale nie zaszkodzi powtórzyć – ważne jest indywidualne podejście! Oznacza to poznanie odbiorcy, jego wieku, hobby i zapamiętanie ich w święta, np. w Boże Narodzenie czy urodziny, ale także w Walentynki, z personalizowaną kartką lub słodyczami. Co najważniejsze, jakie prezenty? Jakie są te innowacyjne, wygodne, ekologiczne i niedrogie gadżety reklamowe, które nadają się na prezenty przez cały rok?

Słodycze reklamowe z nadrukiem logo

Już mały cukierek otwiera nowe horyzonty. Słodycze reklamowe z nadrukiem logo (dostępne np. w sklepie Reklamowe24 – gadzety-reklamowe.com) pomogą w budowaniu zaufania i długotrwałych relacji biznesowych z partnerami biznesowymi i potencjalnymi klientami. Obecnie w wielu przestrzeniach biurowych za sprytne posunięcie uznaje się postawienie pojemnika ze słodyczami w strefie recepcyjnej przy sekretariacie, czy na specjalnym stole wystawienniczym.

Oferując odwiedzającym słodycze, promujesz markę. Znacznie korzystniejszą opcją będzie, gdy odwiedzający zobaczą nie tylko zwykłe słodycze, ale słodycze z wizerunkiem symboli firmy, logo firmy. To już środek do promowania własnej marki, wzmacniający lojalność klientów. Słodycze reklamowe wykorzystywane są jako narzędzie marketingowe w codziennej pracy, podczas promocji reklamowych i innych tego typu imprez jako jadalny upominek. A może być nim: czekolada, lizaki, miętówki, wafle, drażetki, żelki, krówki, karmelki, miód, pierniki itd.

Wśród wszystkich obszarów zastosowania słodyczy z logo można wyróżnić następujące obszary:

  • Negocjacje biznesowe.
  • Prezentacje produktów i różne wystawy.
  • Imprezy firmowe.
  • Prezenty na święta Bożego Narodzenia i na Wielkanoc.

Słodycze reklamowe stają się istotnym detalem wizerunku firmy, który od razu przyciąga klientów. Gdy pojawia się pytanie o prestiż firmy, nie ma drobiazgów – każdy drobny szczegół zostaje zdeponowany w skarbcu lojalności potencjalnych partnerów i klientów. Przyjemne i smaczne upominki mogą być wręczane nie tylko klientom, ale także stanowić ciekawą gratkę dla pracowników firmy z okazji różnych świąt i promocji.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0